wat ever

love may something...may nothing..

Saturday, September 13, 2008

Pulanglah..-aishah

Sayang
Di hari yang mulia ini
Ku pohon keampunan
Hanya satu yang ku pinta
Pulanglah

Termenung ku sendiri
Memendam rindu tidak menentu
Kasih suci murni yang kita bina
Hapus hancur oleh kata fitnah

Di pagi hari raya
Hati sayu mengenang dirimu
Mudahnya kau menggantikan diriku
Seolah cintaku tak berharga

Apakah suratan
Aidilfitri satu titik akhir
Sekian lama bercinta
Kau tiada di hari mulia

Keampunan ku pohon
Sekiranya aku yang berdosa
Pulanglah ku merindui mu sayang
Ku menanti dengan hati rela ( jiwa raga )

Pulanglah kepangkuan ku oh... sayang
Ku menunggu mu di hari raya

p/s: sedih lagu ni..

5 Comments:

Blogger أكرم حسني said...

ha'ah..lagu ni mengimbau kembali zaman2 muda aku dulu..(bjet veteran mcm kak meen la ni)

September 13, 2008 at 6:49 PM  
Blogger saya nisa said...

dah tua ke skrg...hehe..kak meen?

September 13, 2008 at 7:25 PM  
Blogger Y@ZeD@ said...

arghhhhhh sedih dgr lagu raya la!!

September 13, 2008 at 9:27 PM  
Blogger naz ilyn said...

Salam

Gegendang telinga aku belum bersedia mendengar alunan irama lagu raya.

Sayu, pilu menguasai diri takut tak terbendung nanti..

September 13, 2008 at 10:57 PM  
Blogger saya nisa said...

hmm...aku telah menjangkitkan kesedihanku ngan orang lain...

September 13, 2008 at 11:02 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home