wat ever

love may something...may nothing..

Thursday, September 18, 2008

jom lepas geram!!


aku nak lepas geram!!sape nak jgk..jom kat sini!!sekarang muka aku mcm bdk2 ni la kot..bayangkan flait aku mlm ni..ngan blum abis shopink pesanan dari kampung..lom siap packing...tup..tup...subuh2 buta aku dapat mesej keramat: ''meet me today,18/9,jam 2.00-3.30pm,bincang detail of work/sample prep/data analysis" Sender:Prof***

Bengangnye!!!baru jumaat lepas jumpa kena maki.."eh..kamu tak paham soalan saya kan??kamu tak paham ni kan??contohnya BABI,chemical formulanya B-A-B-I lah!!!"

eihh!!!lambatnya julai 2009...3 sem with her LIKE HELL hokay!!

p/s:sape nak teman aku lepas geram..silakan komen..

3 Comments:

Blogger Laxmana said...

Sial punya prof la kalau gitu...

hantarkan dia ke ruang angkasa gaban!!!

September 18, 2008 at 9:57 AM  
Blogger ezo said...

aiyak..
sengalnye prof tu..
mari carut dia lagi..
eh..bulan pose ni..
x baik2..

hehe

September 18, 2008 at 1:29 PM  
Blogger saya nisa said...

hahaha...baru je jumpe dia ni..slamat dari amarah dia tadi..tgh2 bincang dalam bilik..tnc hep masuk bilik dia...eh..aku dikenal oleh tnc...dia sound lagi depan prof***.
hehe..bangganya..bangganya..=)

September 18, 2008 at 5:51 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home